صبح بخیر لیمو ترش!

صبح بخیر لیمو ترش!


صبح‌بخیر لیمو ترش

مهم نیست صبحونه ‌خورهستید یا از اینایی هستید که لب به صبحونه نزده از خونه بیرون میایید. این یه راز بزرگه سلامتیه که دارید می‌خونیدش و اگه بهش عمل کنید، دیگه از شر همه توصیه‌های علمی برای شروع یه روز خوب راحت می‌شید.
راز صبحگاهی، یه لیوان آب گرم و یه لیموترشه. درست کردنش تو یه چشم بهم زدن زمان می‌بره و برای شروع روز بهترین نوشیدنیه.
لیمو منبع ویتامین C و پتاسیمه. وقتی سر صبحی این حجم از ویتامین و پتاسیم رو به بدن برسونید، موتور مغزتون با قدرت جنون‌آمیزی شروع به کار می‌کنه. بدنی که این حجم از ویتامین رو تو اولین ساعت کاری‌اش دریافت کرده با قدرت بیشتری به جنگ ویروس‌ها می‌ره و مطمئن باشید اگه این نوشیدنی رو تو رژیم روزانه‌تون بذارید به ندرت مریض می‌شید.
لیمو اسیدی داره که وقتی وارد بدن می‌شه، بدن رو قلیایی می‌کنه. اسید سیتریک تو روند گوارش خاصیت اسیدی‌ش رو از دست می‌ده. سالم‌ترین بدن‌ها هم بدن‌های قلیایی هستن. خب! دیگه چی‌خواید؟
و اما بهتون بگم از تناسب اندام‌تون بعد از مصرف مداوم این صبحونه سرپایی. لیمو سرشار از فیبر پکتینه که بهتون احساس سیری می‌ده. از این گذشته بدن قلیایی شده‌تون به طور خودکار چربی‌ها رو می‌سوزونه و دیگه چی بهتر از این که با یه لیوان صبحونه تا ظهر هم شارژ باشید و هم چربی بسوزونید.؟
حالا چرا گفتیم یه لیوان آب گرم و لیمو و نگفتیم یه نصف لیمو رو بچلونید و بخورید. آب گرم بهترین چیزیه که سر صبحی می‌تونید وارد شکم‌تون کنید. آبی که همراه با آبلیمو وارد سیستم گوارش‌تون می‌شه کل سیستم رو برای شروع روز فعال و آماده می‌کنه. آب با کمک مواد معدنی لیمو یه استارت کوچولو به سیستم دفع سموم می‌زنه و با دفع ادرار سموم زیادی رو از بدن‌تون خارج می‌کنه. آبرسانی به بدن و پوست بیشتر می‌شه و نتیجه این اتفاق هم سلامت بیشتر پوست و موها و زیبایی بیشترتونه.
همه این فواید رو بذارید کنار و حساب کنید وقتی با همین نوشیدنی آدرنالین خون‌تون از یه حدی بالاتر نره و روز بی‌استرسی داشته باشید، چقدر می‌ارزه؟

4 نظر

  1. نظرات کاربران:

       BHW در ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۹:۱۸
    Great web site. A lot of useful info here. I am sending it to a few buddies ans additionally sharing in delicious.
    And obviously, thank you on your effort!

       BHW در ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۸:۲۹
    Thanks very interesting blog!

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۴:۵۱:۲۵
    I needed to thank you for this good read!!
    I certainly loved every little bit of it. I've
    got you saved as a favorite to look at new stuff you post…

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۴:۳۵
    Definitely consider that that you stated. Your favourite justification appeared to be on the web the easiest thing to be mindful of.
    I say to you, I definitely get annoyed at the same time as other
    people consider worries that they plainly do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top as smartly
    as outlined out the entire thing with no need side-effects , people could
    take a signal. Will likely be again to get more. Thank you


    نوشتن دیدگاه