روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!

روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!


<!--:fa--> روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!<!--:-->

 

ما فقط یک نوع گیاه چای داریم و تفاوت چای های مختلف در نوع فراوری آنهاست. فرایند تولید چای سبز نسبت به چای سیاه کوتاه تر است و به همین خاطر خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی بیشتری داشته و پلی فنول طبیعی بیشتری دارد.

یا جای چای سبز است یا جای سرطان

آنتی اکسیدان نه تنها خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد، که حتی سلول های سرطانی را مهار می کند. بنابراین چه به این بیماری مبتلا هستید، چه نیستید، روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!

چای سبز، نوشیدنی دیابتی ها

اجازه بدهید این نوشیدنی ساده و گرم، در کنترل دیابت به شما کمک کند. حتی در درمان سریع تر زخم ها می توانید روی فنجان چا یتان حساب باز کنید. پس روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!

یک فنجان نوشیدنی خوش تیپ

چای سبز نه تنها در کاهش وزن موثر است که بعد از رسیدن به عدد مطلوبتان بر روی وزنه، وظیفه کنترل وزن را به عهده می گیرد. پس روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!

چای سبز: آلزایمر نه! سکته مغزی نه!

فاصله تان را با بیماری آلزایمر و سکته مغزی بیشتر می کند. چرا که ابن نوشیدنی درحال مراقبت از سلول های مغز شماست و نمی گذارد لخته های خونی تشکیل شود. پس روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!

سرماخورده اید؟

اگر سرماخورده اید، بگذارید ویتامین C موجود در چای سبز حال شما را خوب کند. پس روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!

اینجا، آنجا، چای سبز

این یک نوشیدنی جدید و کمیاب و گران نیست. هزاران سال است که مردم در چین، ژاپن، هند و تایلند از خواص چای سبز برای سلامتی مردم خبر دارند واز خواص دارویی چای سبز استفاده می کنند.

شما می توانید چای سبز را در هر منطقه ای بیابید، می توانید آن را با گیاهانی مثل جینسینگ، لیمو، بهارنارنج و اسانس های خوش بو و خوش طعم دیگر ترکیب کنید.

پس جای چای سبز را در زندگی و برنامه غذایی تان باز کنید و روزی ۳ فنجان چای سبز لطفا!

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه