بهداشت دهان و دندان با روغن کنجد

بهداشت دهان و دندان با روغن کنجد

بهداشت دهان و دندان با روغن کنجد

بی‌دلیل نیست که به روغن کنجد لقب ملکه روغن‌ها رو دادن. این روغن خواص شگفت‌آوری برای بدن ما داره و چه اونو با غذا بخوریم، چه از طریق پوست جذبش کنیم، به هرحال تاثیرش رو روی بدن‌مون می‌بینیم. به غیر از ده‌ها فایده‌ای که این روغن روی بدن داره، چیزی که حساب روغن کنجد رو از بقیه روغن‌ها جدا می‌کنه، تاثیر عجیبش روی سلامت و بهداشت دهان و دندانه. این روغن با خاصیت آنتی‌باکتریالی که داره مانع رشد میکروب‌ها و در نتیجه خراب شدن دندون‌ها و بوی بد دهان می‌شه.

اگرچه استفاده از یک روغن برای تمیزی دهن خیلی رایج و آشنا نیست، اما تاثیر شگفت‌آور روغن کنجد هر روز تعداد بیشتری از آدما رو مجاب به استفاده از این روغن برای سلامت دندونا و دهان‌شون می‌کنه. کاری که باید بکنید ممکنه روزای اول یه ذره سخت باشه، اما مطمئن باشید با همه سختی‌هاش، راحت‌تر از تحمل یک شب دندون درد یا یک جلسه دندون‌پزشکیه.

بعد از مسواک کردن به اندازه یک قاشق غذاخوری روغن کنجد رو تو دهان‌تون بچرخونید و بذارید اقلا یک ربع این روغن تو دهن و بین دندوناتون بمونه. بهتره بعد از این مدت دهن رو کامل نشورید. کافیه ۵ روز در هفته این کار رو تکرار کنید تا متوجه درخشش و سلامت دندوناتون بشید.

هر نوع روغن کنجدی خاصیت تقویت مینای دندون و از بین‌بردن باکتری رو داره ولی اگه بتونید روغن فشرده و سرد کنجد رو تهیه کنید، برای این کار بهترین گزینه رو پیدا کردید. لثه‌های مقاوم و سالم، دندونای درخشان و دهانی خوشبو چیزیه که در یک ماه استفاده از این شیوه شستشو عایدتون می‌شه. نمی‌خواهید به جای هر درمان پرهزینه و پر درد پزشکی این روش ارزون، سالم و طبیعی رو امتحان کنید؟

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       BHW در ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۱:۱۷
    It's awesome designed for me to have a web site,
    which is good designed for my knowledge. thanks admin

       BHW در ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۵۷:۴۲
    What's up, after reading this remarkable article i am as well delighted to share my familiarity here with mates.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۱:۴۳
    We are a group of volunteers and starting a brand new scheme
    in our community. Your site provided us with valuable information to work
    on. You've done an impressive process and our entire neighborhood might be grateful to you.


    نوشتن دیدگاه